#13. Scones och syltkakor

Scones och syltkakor
Idag hade vi besök av Nathalie och hennes kompis, jag bakade scones och även några syltkakor. När jag bakar brukar jag använda hälften dinkelmjöl och hälften vetemjöl, idag hade jag även krossad havregryn i sconesdegen, dem blev lyftiga och goda...



Jag har varit otroligt dålig på träning och kost i några veckor nu, det har mest berott på sjukdomar och även all snö som blockerat vägarna men som nu ÄNTLIGEN försvunnit... Så nu har jag tagit nya tag igen och har tränat ganska mycket den här veckan och även förra veckan... Det har blivit promenader och även gruppträning på gymmet. Förra veckan var det bodypump (min absoluta favorit) och igår blev det coreboard, fasiken vad jag svettades och fasiken vad jag kämpade...  

Dagens Middag
Idag blir det stekt lax m. räk & äggröra...



Och har ni märkt att våren är här, det firade vi med jordgubbar och melon framför tv:n igår... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0